ریحانه و حنانه

بدون عنوان

1393/8/7 17:27
نویسنده : مامان زهرا
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

این روزهای غم و اندوه رو به همتون تسلیت میگم  از خدا میخوام که همه مارو از یاران واقعی آن حضرت قرار بده، دوست دارم هرکی این پست رو میخونه یه پیغام بذاره، همیشه و بلاخص ایام محرم این دغدغه رو با خودم دارم که اگه من هم توی اون زمان بودم  درکنار حسین بودم یا درمقابل حسین  و یا  پا عقب میکشیدم و  عذر می آوردم! ولی یه لحظه انسان تصور کنه و تصمیم بگیره و عمل کنه (  واقعا امتحان سختی بوده  فقط  72 نفر که بعضی از اونها هم از اعضای خانواده امام بودن، موفق شدن)

پسندها (3)

نظرات (10)

پتو اسناگی
7 آبان 93 18:16
mina
7 آبان 93 21:37
واقعا حتی تصورکردنش هم سخته وای ....الهی تو این روزا و شبا بتونیم اشکی بریزیم و برای همدیگه دعاکنیم التماس دعا
مامان دیانا
8 آبان 93 10:44
تو این ایام سوگواری ازتون التماس دعا دارم.خدا دخملهای خوشگلتونم واستون حفظ کنه
مامان ریحانه
12 آبان 93 20:37
سلام بر جاودانه مردی بینهایت.........که از همه سر بود،اما.....بی سر!!! این تناقض تا ابد شیرین ترین مرثیه است "سرترین" آقای دنیا را خدا،بی سر گذاشت!
مامان ریحانه
14 آبان 93 9:51
سلام عزیزم ممنون از لطفت که به فکر نازنینی نمیدونم به شما گفتم یا نه جواب vcugکه اومد برگشت در طرف راست کاملا خوب شده و در طرف چپ هم از 5 به 2/5 تا 3 رسیده با این حال دکتر کجباف به همسرم گفته باید عمل بشه ما گرید 1 رو هم عمل می کنیم 11 میلیون به حساب بریز عملش کنیم یکی از همسایه هامون که دکتر عمومیه میگه دکتر کجباف جراحه اون کارش فقط عمله حالا همسرم میگه یا می بریم دکتر قبلی خودش آخه اون بنده خدا هم گفته بود تا 4 سالگی صبر کنید احتمال بهبودش هست یا اینکه می بریم دکتر اتوکش این چند روز که به تعطیلی ها خورد انشالله هفته بعد اقدام میکنیم ببخشید خسته ات کردم ریحانه جون و حنانه جونو ببوس
زهرا
14 آبان 93 19:21
سلام عزیزم خوبی؟عزاداریت قبول واقعا جواب سوالت سخته آیا واقعا ما هم پا به پای امام مون می موندیم نمیدونم..........
مامان زهرا
پاسخ
نمیدونم.....
mami adin
15 آبان 93 13:23
مامان عاطفه
17 آبان 93 13:18
سلام گلم ببخشید دیر جواب دادم گل دخترای نازنینت خوبن؟؟خانمی پست فقط.مربوظ به پسرمه چلی فقط به شما میدم و خواهش میکنم به کسی نگیت
مامان زهرا
پاسخ
مرسی
سيد هادي طباطبايي
18 آبان 93 21:15
روز سختي بوده ولي زينب در جواب سوال از كيفيت آن روز چنين جواب داد كه ( ما رايت الا جميلا) يعني چيزي جز زيبايي نديدم اوقاتتان خوش و روزهاي آينده تان خوشتر 
مامان زهرا
پاسخ
مرسی آقا هادی که بهمون سرمیزنید از آیدا جونم تشکر کن که برام نظر خصوصی گذاشته بود ممنونم که به یادمون هستید
من و بابات
21 آبان 93 12:52
حتی یه لحظه تصور کردنشم سخته سخت سخت ......یاحسین التماس دعا گلم