ریحانه و حنانه

خواب ریحانه جون

1393/9/16 10:10
نویسنده : مامان زهرا
575 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم ریحانه خانوم، چند روز پیش شب  خواب دیده بودی که،  منو بیدار کردی مامان زهرا من میترسم، گفتی که خواب دیدم دزد اومده..... شروع کردی به تعریف کردن خوابت ( همچنان خوابالو بودی) منم بهت گفتم نترس بخواب من پیشتم!ظهر که خونه برگشتم ازت پرسیدم خواب چی دیدی که شروع کردی : خونه مامان جون بودیم که آقا دزده اومد و اتاق خاله فاطمه رو بهم ریخت..... من هم خیلی ترسیده بودم  بعدشم هی تکرار میکردی که مامان زهرا تو هم اونجا بودی پس چرا دزد رو ندیدی، حالا هی من  میخواستم توجیه کنم که بابا خواب رو تو دیدی نه من! شما اصرار می کردی که شما هم موقع اومدن دزد پیش من بودی پس  چرا آقا دزد رو ندیدی...خلاصه ماجرایی داشتیم با شما.

قیافه مامان زهرا از توجیه کردن شماخسته

قیافه شما در اون لحظهترسو

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان ریحانه
16 آذر 93 10:22
خداییش زهرا جون این توجیه کردن بچه ها کاریست بس سخت و نفس گیر
مامان زهرا
پاسخ
واقعا سخت بود
ابجی سجا
16 آذر 93 13:53
صدات نیست… تصویرت هم همینطور… اما معرفتت انتن میده قد اسمون.
مامان عاطفه
16 آذر 93 16:44
عزیزم ببین بچه چه قد ترسیده... ولی واقعا توجیه کردن بچه های امروزی کار بسی دشواریه
مامان زهرا
پاسخ
بسی دشوار....