ریحانه و حنانه

تغییر نام حنانه خانوم

1393/9/17 9:03
نویسنده : مامان زهرا
1,129 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم می نویسم برایت تا ابد بماند ......! چندماه پیش خواب دیدم که شخصی بهم میگه اسم حنانه رو فاطمه بذار، خب اولش خواستم این کارو بکنم که دیدم سخته ، همه به این اسم  عادت کردن و حالا باید چی  بگیم به مردم و البته پرس و جو کردم که گفتن توی این سن یعنی سه سالگی خوب نیس اسم عوض بشه ، خب منم تو دلم گفتم بذار یه کوچولو بزرگ  بشه بعد ....... توی همین فکرا بودم  که روز اول صفر مامانم خواب دیده که گفتن اسم این  فاطمه است. خب دخترم این نمیتونه اتفاقی باشه قسمت تو هست اسمت فاطمه باشه.... ما هم دیشب پیش اعضای ساختمون مطرح کردیم همه گفتن خب عوض کنید خانواده خودمون دیگه شما رو فاطمه صدا می کنن حالا مونده دوست و آشنا که اونا هم یواش یواش عادت میکنن  البته بابا مجید میگه نمیخواد اسمش رو توی شناسنامه عوض کنیم ولی من دوس دارم اسمت برای همیشه فاطمه باشه. اسم جدیدت مبارک انشاله که نامدار باشی عزیزم ....

پسندها (5)

نظرات (22)

مامان مبینا
17 آذر 93 11:41
فاطمه زیباترین اسم است مبارک باشه عزیزم
مامان زهرا
پاسخ
مرسی خانوم
مامان ریحانه
17 آذر 93 12:01
عزیزم اسم جدید مبارک ریحانه که هم اسم منه و حنانه که از این به بعد باید تو وبلاگم به فاطمه تغییرش بدم خانمی انشالله که خانم فاطمه ی زهرا پشت و پناه دو تا گل بوستان زندگیت باشه آمین
مامان زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم خدا دخترت رو برات نگهداره
ابجی سجا
17 آذر 93 13:59
مبارك باشه اسم جديدت
مامان زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم بهم نگفتی اسم خواهرت به چه معنی هست
ابجی سجا
17 آذر 93 14:06
نمی دانم محبت را بر چه کاغذی بنویسم که هرگز پاره نشود بر چه گلی بنویسم که هرگز پرپر نشود بر چه دیواری بنویسم که هرگز پاک نشود برچه آبی بنویسم که هرگز گل الود نشود برچه قلبی بنویسم که هرگز سنگ نشود
مامان مبینا
17 آذر 93 18:43
سلاااام دوست عزیز من عاشق این دخملای با نمک شدمه بازم میام پیشت راستی منم اپممممممم بوووووووووووس
مامان زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف داری در حق ما دختر گلت رو ببوس
ابجی سجا
18 آذر 93 14:35
كفته بودم تو وبلاك ابجيم سجا:تاريكي شب وارامش دريا
مامان زهرا
پاسخ
خیلی قشنگه معنیش
ابجی سجا
18 آذر 93 14:36
صبر کن عشق که شکل گرفت لب ، قلب ، چشم ، گویا می شود و ذهن پاک می شود از غبار! آن وقت با من باش ، همیشه ی من …
مامان مبینا
19 آذر 93 1:22
سلاااااااااااام دوست خوبم خودت خوبی؟دخملا خوبن؟ بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان زهرا
پاسخ
سلام مرسی خوبیم دخترت رو ببوس
مامان گیلدا
26 آذر 93 17:56
اسم جدید مبارک عزیزم هم اسم من شدی لطفا به گیلدای من رای بده ممنون http://www.niniweblog.com/upl/gilda1393/14187603198.jpg
مامان زهرا
پاسخ
مرسی ولی خیلی سخته تغییر عادت
زهرا
27 آذر 93 15:28
فاطمه خانوم اسم جدیدت مبارک انشاالله نامدار باشی عزیزم
مامان زهرا
پاسخ
سلام عزیزم هنوز عادت نکردیم! خیلی سخته میگیم بذار خودش هم آروم آآروم عادت کنه
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
29 آذر 93 12:09
مبارک باشه فاطمه خانم گل .
مامان ریحانه
29 آذر 93 19:07
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری ♥ پیشاپیش یلدایتان مبارکباد
مامان نسا
1 دی 93 23:02
اسم جدیدت مبارک
مامان مبینا
4 دی 93 13:39
سلااااام مامان خانم. پس چرا نمیاپی عااااااایاااااا؟ بووووژوس واسه دخملای خوشمل خاله
زهرا
12 دی 93 0:35
سلام دوست خوبم برادرزاده ام خوبه فعلا که خبری از سلامتی قطعیش ندارم مادر و پدرش اقدام به خریدن سیسمونی کردن انشاالله که سالم باشه
مامان زهرا
پاسخ
انشاله که سالمم هست
شاپرک
13 دی 93 16:47
سلام.نیکان تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده کدش ۹۶ لطفا هر کی میتونه این شماره رو اس کنه به ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم با هر خط فقط یه رای ثبت میشه لطفا هر کس می تونه با چند تا خط مختلف رای بده کد نود و شیش ۹۶ فقط بفرستید کافیه،مرسی
مریم
21 دی 93 9:07
به به مبارک باشه عروس خودمه دیگهههههههههههههههه واقعا خوبه که به نیت دلت پاسخ دادی!
مامان زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم دختر بزرگم هنوز درمقابل تغییر نام خواهرش مقاومت نشون میده ولی ما هر از گاه صداش میکنیم که یواش یواش عادت کنیم
marzieh
21 دی 93 19:29
سلام.اسم فاطمه جوووونم مبارک باشه
مامان زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان ریحانه
23 دی 93 23:00
زهرا جون به من رمزو میدی
مامان زهرا
پاسخ
عزیزم برات پیام گذاشتم
مامان فرزانه
24 دی 93 16:50
سلام دوست گلم بعضی وقتا سخته که بچه هامون رو ببریم آتلیه و ازشون عکس بگیریم عکسایی که تو خونه ازشون میگیریم قشنگ میشن یه پیشنهاد برات دارم عکس دخترای خوشگل و نازت رو که خیلی خوب شده و دوستش داری به ایمیلم بفرست تا برات تبدیل به عکس آتلیه ای کنم هزینه هرعکس 5 تومنه بعد از دیدن عکسها مبلغ رو واریز میکنی هر5تا عکس هم یکی اشانتیون داره میتونی امتحان کنی به امتحانش می ارزه منتظرتم دوست خوبم f.ebrahimi32@yahoo.com درضمن نمونه کار هم تو وبلاگم هس
مامان بابایی پارسا
7 بهمن 93 14:08
مبارکشباشه ان شالله زندگیش هم فاطمه ای باشه
همراه رایانه
5 تیر 94 13:23
همراه رایانه مرکز پاسخگویی به سوالات کامپیوتری، موبایل، تبلت شماره تماس : 9099070345 www.poshtyban .ir